Meedoen in Schiedam

Als inwoner van Schiedam kunt u op diverse plekken uw stem laten horen. Wilt u betrokken zijn bij, of meepraten over uw buurt? Bezoek dan het wijkoverleg. Voor meer informatie, klik hier. Op de website van de gemeente Schiedam vindt u hierover meer informatie. Ook vindt u hier het schema met alle wijkoverleggen…

Onze fractie in de gemeenteraad van Schiedam

Sinds de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 bestaat onze fractie uit de volgende vier personen:

Wethouder

In het college van burgemeester en wethouders wordt D66 Schiedam vertegenwoordigd door Marcel Houtkamp. Sinds de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 is dit college demissionair.

Bestuur

Het bestuur van D66 Schiedam bestaat uit de volgende personen: Voorzitter: John Borsboom, Secretaris: Laura Waalboer Penningmeester: Hafid Benhaddou Algemeen bestuurslid: Patrick van Heiningen Algemeen bestuurslid: Jarle Lourens Foto’s en contactinformatie volgt zo spoedig mogelijk!

Contact

Hebt u vragen aan of opmerkingen voor D66 Schiedam? Mail ons dan op: d66schiedam@gmail.com Ons postadres is: Secretariaat D66 Schiedam Schie 130 3111PN  SCHIEDAM Voor vragen aan de diverse raadsleden kunt u eventueel ook gebruikmaken van de contactgegevens die vermeld staan onder “onze